Newsletter Subscription

Tuesday, November 12, 2013

Concursul Creeaza Romaneste Breslo [RO]

S-a terminat si concursul de pe Breslo, concurs la care am participat si eu si am castigat locul 3. Vreau sa multumesc pe aceasta cale si echipei Breslo si ProfiArt ca m-au ales. Acesta este colierul cu care am castigat concursul, am lucrat enorm la el, vreo cateva zile pline. Am mai pus poze cu el dar acestea sunt mai in detaliu.






 Ma bucur ca am avut ocazia sa ma numar printre atatia artizani cu asa lucruri frumoase si abia astept concursul de Craciun.

2 comments:

  1. ffff frumos colierul;) ai cumva si brose cu aceeasi tematica?

    ReplyDelete
  2. Salutare Marilena, am o brosa cam cu aceeasi tematica http://static.breslo.ro/imgNew/item/2013/11/02/08/breslo-2324581-product.jpg
    Oricum, daca exista cerere eu pot sa fac pe comanda cam orice cu tematica respectiva.

    ReplyDelete