Newsletter Subscription

Tuesday, May 28, 2013

Handmade by Marianam-h Contest/ Concursul Handmade by Marianam-h

 Marianam-h made a cool Easter contest on her blog. She was nice enough to offer cool prizes for all who took part in her contest. I always loved contests like this one because I love thematic challenges.

She announced me that I will soon receive my prize and I was very anxious because I didn't know what I was about to get. Yesterday I received a nice box from her made of corn husks and it looks absolutely amazing! It was so detailed and nicely made, it's clear to me now that all beautiful things are born from patience and passion!

I posted a few pics with it (scroll over the Romanian text):

Also don't forget to check out her blog here:
http://marianam-h.blogspot.ro/



Marianam-h a facut pe blogul sau un concurs special cu tema Sarbatori Pascale foarte dragut in care mi-am inscris si eu creatia. Fiind draguta, a oferit ca premii pentru participanti produse minunate din panusi de porumb. Intotdeauna mi-a placut sa particip la concusuri de genul asta deoarece imi plac provocarile tematice si oameni ca ea care ma inspira.

Am fost anuntata ca voi primii un premiu si eram foarte nerabdatoare, mai ales ca nu stiam ce voi primi. Ieri am primit o cutie pentru bijuterii din panusi de porumb de la ea si este absolut minunat! Am admirat-o pentru cat de detaliat si frumos este facuta. Este clar ca lucrurile frumoase se nasc din rabdare si pasiune!

Mai jos va voi arata mai jos niste poze cu el:


Lovely details - Detalii minunate

I already have a lot of things to put inside -  Deja am multe lucruri de pus inauntru






It came nicely wrapped with a cute ribbon on top


De asemenea nu uitati sa intrati pe pagina ei pentru a vedea si alte produse dragute pe care le face:

http://marianam-h.blogspot.ro/

2 comments:

  1. Andreea, draga mea, iti multumesc nespus pentru aprecieri si sunt extrem de bucuroasa ca-ti place premiul-surpriza. Inseamna ca a meritat asteptarea:) Iti doresc inspiratie in ceea ce creezi si sa ne auzim cu bine:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Premiul este minunat iar aprecierile sunt sincere! Multa, multa inspiratie, spor si fericire!

      Delete